100 rzeczy które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Dostępność: Towar na zamówienie
Wysyłka: od 48 godzin
Cena: 53,10 zł 53.10
ilość szt
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Helion
Kod EAN: 9788328373297

Opis

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje. Z książki dowiesz się: w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy jak kształtować przyzwyczajenia człowieka jak przebiega proces podejmowania decyzji kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje jakie czynniki budzą zaufanie Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz! O autorze Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.

Dane techniczne

0003 FORMAT B5
0004 LICZBA STRON 236
0013 ROK WYDANIA 2021
0001 AUTOR Weinschenk Susan
0002 OPRAWA miękka
0109 WYDAWNICTWO Helion

Opinie o produkcie (0)

Może spodoba się również…

 
Nowości
Tecumseh
Tecumseh
32,90 zł
szt.
Pinokio (lektura z opracowaniem)
Pinokio (lektura z opracowaniem)
9,90 zł
szt.
Pinokio (lektura z opracowaniem)
Pinokio (lektura z opracowaniem)
7,90 zł
szt.
Listy z podróży do Ameryki. Tom 2
Listy z podróży do Ameryki. Tom 2
26,90 zł
szt.
Listy z podróży do Ameryki. Tom 1
Listy z podróży do Ameryki. Tom 1
27,60 zł
szt.
Topsy i Lupus
Topsy i Lupus
30,60 zł
szt.
Bursztyny
Bursztyny
30,70 zł
szt.
Kłopoty Kacperka góreckiego skrzata
Kłopoty Kacperka góreckiego skrzata
28,80 zł
szt.
Błogosławiona wina
Błogosławiona wina
21,90 zł
szt.
Którędy do Yellowstone?
Którędy do Yellowstone?
53,80 zł
Mania, dziewczyna inna niż wszystkie
Mania, dziewczyna inna niż wszystkie
32,30 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium