Mapy drogowe produktu nowe podejście

Dostępność: Towar na zamówienie
Wysyłka: od 48 godzin
Cena: 60,30 zł 60.30
ilość szt.
Ocena: 0
Wydawnictwo: Helion
Kod EAN: 9788328365926

Opis

Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół. Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele produktu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia. Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością! O autorach C. Todd Lombardo — architekt do spraw innowacji w Small Business InnoLoft w firmie Constan

Dane techniczne

DANE PRODUCENTA INFOR PL S.A.,Burakowska 14,01-066,Warszawa,PL,bok@infor.pl
0003 FORMAT B5
0004 LICZBA STRON 238
0013 ROK WYDANIA 2020
0001 AUTOR Lombardo C. Todd, McCarthy Bruce, Ryan Evan, Connors Michael
0002 OPRAWA miękka
0109 WYDAWNICTWO Helion

Może spodoba się również…

 
Nowości
Sporty świata
Sporty świata

18,98 zł

szt.
Dlaczego tak jest? Dzikie zwierzęta
Dlaczego tak jest? Dzikie zwierzęta

4,98 zł

szt.
Julian Tuwim. Wiersze dla dzieci
Julian Tuwim. Wiersze dla dzieci

8,98 zł

szt.
Szaleństwa Panny Ewy
Szaleństwa Panny Ewy

17,98 zł

szt.
Wielcy piłkarze
Wielcy piłkarze

14,98 zł

szt.
Nobliści
Nobliści

15,98 zł

szt.
Nasza Polska
Nasza Polska

14,98 zł

szt.
Atlas zwierząt Polski
Atlas zwierząt Polski

15,98 zł

szt.
Atlas dzikich zwierząt
Atlas dzikich zwierząt

15,98 zł

szt.
Mała księga zagadek
Mała księga zagadek

11,98 zł

szt.

Na blogu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium