Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Drogi Czytelniku,
ta książka nie bez powodu jest zatytułowana Płacz jest OK.
Naprawdę można płakać! Przecież każdy musi jakoś wyrazić to, jak się czuje,
i opisać, z jakiego powodu tak się czuje.
Płacz jest OK w delikatny sposób rozwija inteligencję emocjonalną u małych dzieci, które mogą odczuwać frustrację, gdy nie są w stanie wyrazić swoich uczuć.
Wskazówką jest ta książka!
Stanowi idealne rozpoczęcie tych wszystkich ważnych rozmów. Zawiera praktyczne sposoby na radzenie sobie z codziennymi zmartwieniami oraz miniporadnik dla rodziców i opiekunów, jak rozmawiać z dziećmi o ich troskach.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.