Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Skarby cywilizacji. Stadiony świata to fantastyczny album dla każdego fana futbolu. Opisano w nim najbardziej znane stadiony na świecie, ich historię, budowę i konstrukcję, wykorzystanie, a także znaczące wydarzenia, które odbywały się na danym obiekcie oraz wiele ciekawostek. Na kartach Stadionów świata znajdują się m.in. San Siro w Mediolanie, Camp Nou w Barcelonie, Stamford Bridge w Londynie, PGE Narodowy w Warszawie, Azadi Stadium w Teheranie, ANZ Stadium w Sydney, oczywiście nie mogło też zabraknąć brazylijskiej Maracany czy argentyńskiej La Bombonery.
Album wzbogacony obszernym materiałem zdjęciowym.
Zobacz fragment książki
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.