Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Trzecia część Zbioru zadań konkursowych dla klas 7 i 8, podobnie jak dwie poprzednie, z całą pewnością nie zawiedzie poszukiwaczy intelektualnych przygód.
Umysłowej rozrywki dostarczy uczniom 300 zróżnicowanych pod względem poziomu trudności łamigłówek. Prostsze z powodzeniem można rozwiązać, jeśli ma się podstawową wiedzę (choć trzeba będzie posłużyć się nią niestandardowo), zmagania z tymi trudniejszymi ułatwi Przybornik, czyli zestaw informacji przydatnych w trakcie analizy tego typu zadań.
Publikację można również wykorzystać w czasie przygotowań, samodzielnych lub z pomocą nauczyciela, do konkursów przedmiotowych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.