Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Sylvia Day w książce pt. Płomień Crossa ukazuje nam zmysłowe i niebezpieczne oblicze pożądania.
Głównym bohaterem jest Gideon Cross. Wydawać by się mogło, że ten przystojny mężczyzna ma wszystko, by móc przebierać wśród kobiet. Niestety mimo że doskonały na zewnątrz, od wewnątrz jest zraniony i cierpi...
Gdy Eva po raz pierwszy zobaczyła Crossa, nie mogła mu się oprzeć. Nawet nie chciała. Nie mogła przestać o nim myśleć. Stał się jej nałogiem, bez którego nie mogła juz żyć. To on pokazał jej czym, jest prawdziwe pożądanie i rozkosz. Miłość doprowadzała ich do wrzenia. Ale czy dwoje życiowych rozbitków ma szansę na miłość?
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.