Reklama wczoraj i dziś

Dostępność: Towar na zamówienie
Wysyłka: od 48 godzin
Cena: 40,00 zł 40.00
ilość szt.
Ocena: 0
Wydawnictwo: Difin
Kod EAN: 9788379309085

Opis

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.

Dane techniczne

0003 FORMAT B5
0004 LICZBA STRON 187
0013 ROK WYDANIA 2016
0001 AUTOR A. Barska
0002 OPRAWA miękka

Może spodoba się również…

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium